tisdag, juli 15, 2008

Mode a'la Texas

Det har varit alldeles för mycket Maine Coon och alldeles för LITE raggarmuffin på det här stället på sistone!
Därför har jag idag slitit mig ifrån matskålen för att höja nivån lite och skriva om mina nya tröjor som matte nyligen köpt till mig!! En Sjömanströja (från Rusta) och ett blått linne (OBS: endast för vältränade spännarkillar; från Femmans Zoo). Det senare ska jag nog ha på stranden i sommar..

Så här sitter de på:


Dags att posera lite..


Kolla in värsta sjyssta detaljen på ryggen i form av en blå knapp och ett jättegulligt rosettband!


Du fotar väl nu när jag har den här looken?


Och så till höger.. får du med att det är jag som är kapten??


Krr.. *spinner*.. Ligger här och väntar på någon gosig..


Titta djuuuupt in i mina vackra blååå öööögon..


Dags för spännarlinnet! Sitter som en smäck över den breda vältränade ryggen..


Jag säger bara, passa er killar (och tjejer)!


Får du med mina gigantiska triceps?


Shit va man ser bra ut..


Hajen: Men Texas vad har du för en flytväst på dig?!


Hajen: Får man känna lite? Är du kittlig, tjockis?!
Texas: *gallskriker* Maaaamsen ta booort honom!! Han förstör mitt inlägg!

//Texas

4 kommentarer:

  1. "Är du kittlig, tjockis?"
    Hahaha! Du har ju för sköna kommentarer, Danna.

    SvaraRadera
  2. Michan - Husse och Hajen brukar säga så!! :) Stackars Texas.. Sååå himlans tjock är han ju inte egentligen! :)

    SvaraRadera
  3. Vilket sammanträffande, jag köpte en sjömanströja häromdagen! :-)

    Ska ta lite såna kort på mig själv och lägga upp i min blog! :-D

    SvaraRadera
  4. h - Det MÅSTE du ju göra.. Du får mer än gärna låna några poser av mig!

    //Texas

    SvaraRadera