lördag, oktober 25, 2008

Zeke på Huveröds

I morse när mamsen vägde Texas visade vågen på 6,9 kg , så nu är det tydligen slut med kattungemat både för honom och för mig!
Mamsen och jag åkte genast till Huveröds Hund & Katt på Backaplan för att köpa Royal Canins Maine Coon mat för VUXNA katter.
Vi köpte även en nytt shampoo inför badningen i slutet på nästa vecka..

Här är jag i bilen när vi precis kommit fram:


En dag ska jag också ta körkort!


Ingången till Huveröds.


Jag följde med in i butiken för att kolla selar..


Fanns ju en del..


Men tyvärr så var den enda sköna selen lite för skrikig i färgen..
Om man nu måste ha en sele på sig så vill man ju iallafall att den skall vara tuff!



p.s. Den nya maten fick 5 tassar av 5 möjliga utav mig och Texas!


//Zeke

2 kommentarer:

  1. hehe Godkänt betyg alltså. *ler*

    SvaraRadera
  2. Ligans talesman - Just nu blandar matte den gamla maten med den nya..men vi plockar alltid ut Maine Coon matkulorna först! De är så smarriga!

    //ZTH

    SvaraRadera