onsdag, juni 03, 2009

Gosig Texis

Jag har ju alltid varit ett gosmonster, men på sista tiden har jag blivit ännu mysigare! :smile:
Speciellt på nätterna har jag blivit riktigt "klängig" och kan sova på mattes bröst en hel natt i sträck! Och om matte råkar röra sig lite så börjar jag genast spinna och pussas så att hon skall känna sig lugn och trygg!
Matte tycker det dock är en lite dum tidpunkt att börja bli mer klängig på med tanke på de varma nätterna nu sommartid.. Men himla mysigt är det ju också att få känna sig älskad av sin goe lille nallebjörn!:smile:


Mer GOS åt raggisarna! Hit med kardan! :smile:

12 kommentarer:

  1. Klart att det är gosigt!! Jag ligger tvärs över mattes fötter och ben - men mest för att bevaka att hon vaknar när solen dyker upp vid horisonten (vid tresnåret) för då är det dags för första frukost!! (ett litet tips, bara.) Matte är en zombi varje dag på jobbet - men vad är viktigare än en tidig och stadig frukost??

    SvaraRadera
  2. Mjauuu...Visst ere härligt me dessa Pälsklingar ♥...
    Såå vackert foto &...Här é "Tassen" :)

    Jam & Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Men Texas... det är ju svalare väder nu ju så du kan ju hävda att du bara vill se till att matte inte fryser nu när sommaren dragit sig tillbaka lite.. :)

    SvaraRadera
  4. Matte borde ju vara tacksam för att du håller koll på henne under natten. Mer gos åt katterna! *high tass*

    SvaraRadera
  5. Håller med dig Texas, bästa tiden är att gosa på natten när mattarna äntligen är stilla!
    Give me five!!
    Nospuss Atlas

    SvaraRadera
  6. Men underbara Texas då, du är ju så go! Och matte ska inte klaga, tänk om du aldrig skulle vilja gosa istället? ;)
    Pussnosar och kramar ifrån oss!

    SvaraRadera
  7. En sådan sötgris! Klart man ska ligga nära och gosa.

    Mille har tyvärr slutat lägga sig så nära som han brukar och har nu "retirerat" ned mot knänivå istället. Precis tillräckligt långt bort så inte mamsen når att krafsa på honom. Suck! Så var glad för din gosegris (även om det måste bli oerhört varmt!!).

    SvaraRadera
  8. Jag brukar också ligga hos min matte på nätterna. Ibland delar vi kudde och ibland har jag matte som kudde genom att ligga på hennes kind. Jag spinner så högt jag bara kan och pussar på henne så hon ska känna sig trygg! Husse muttrar att han får min bak och svans i ansiktet eftersom jag helst ligger på tvären mellan matte & husse. Mattegos är det bästa som finns!

    Tass på dig Texas!

    //Mysfarbrorn Asterix

    SvaraRadera
  9. Mister Magou - Frukosten är det viktigaste målet har jag hört! :)

    Annmi - Tack!! En liten söt birmatass, det är inte dumt! :)

    Nea - Precis! Och jag har ju dessutom fällt av mig nästan alla vinterpäls nu! *brrrrrr* vad kallt! :)

    Sippo - Håller med om att de rätt så bortskämda de där tvåbeningarna!

    Tillemora´s - Vi raggisar vet knepen :)

    Pälsklingarna - Tror hon förstod vinken för hon har gosat med mig massor idag! :)

    mooch - Båda de där Maine Connerna som jag bor med ligger också i "knä" alternativt "rumpnivå"! Fast då blir det ju mer gos till mig :)

    Molly & Grabbarna - Du kan få använa mig som kudde om du vill! Jag är jätte fluffig och mysig :) *kurr kurr*

    //Texas

    SvaraRadera
  10. åh, texas är så sjukt söt och go! :) hihi...

    SvaraRadera
  11. Vinnie räcker över kardan!

    Det låter som de har en hel del gemensamt hon är också en pussare o magliggare mest på kvällen på natten brukar de ligga på varsin sida om kudden här hemma. Visst är det underbart!

    Kram o nosgos till Texas från oss!

    Vilken mysig bild förresten.

    SvaraRadera
  12. Vitöra säger att kombinationen sommar och natt är superbra ! :-)

    SvaraRadera