måndag, juli 13, 2009

Peachan sover över


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
I natt sov Peachan över hos mig (Zeke)! Det var sååå mysigt!
På morgonen har vi slappat, slickat varandra och ätit matkulor framför TV:n. Ja, sånt där som man gör när man kilar stadigt..
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Zeke, tagen på sängen med "gosrufs"..


Zeke dreglar en hel del när en sån snygging som Peachan går runt och vickar på rumpan hemma hos honom. Tur han har medfödd "hakklapp"..


-Lägg ifrån dig kameran nu Zeke och kom och krama mig!


Med kärlek..

13 kommentarer:

  1. Oj oj oj, det bara ångar om det lyckliga paret. *flås*

    SvaraRadera
  2. *Mjauuhihi*...Så my ♥....
    Underbara foton mé somm alltid :)
    Jam & Kram från Oss alla!!!

    SvaraRadera
  3. Vilka fantastiskt vackra katter du har, och vilka bilder du tar på dem! Jätteroligt att läsa=)

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara kissar :) ! Och är det matte som tar alla dessa fantastiska bilder???!!!
    Jag bara njuter, och återkommer jätte gärna :) !
    Jag lägger till er som länk :) ! Hoppas att det är ok :) !

    SvaraRadera
  5. Nu har Peachan åkt hem.. Känns lite ensamt men hennes tvåbeningar längtade så mycket efter henne.

    Tack alla för snälla kommenterer!

    Nettis - Tusen tack.. Ja, det är matte som plåtar! Nu kommer hon att bli jätte glad när jag berättar vad du skrivit! =)

    Tass
    //Zeke

    SvaraRadera
  6. Härligt med en flickvän o gosa med om natten! O så vacker hon är!

    Jag har ju också en tjej här hemma, vet inte om hon kan kallas min flickvän eller om hon är bara vän, hon har lite bestämda åsikter om den saken ibland när jag gör lite för busiga närmanden o ska brotta ner henne. Men ofta har vi mysstunder o ligger o jag tvättar o pussar på henne så en del kärlek är det ju också. Hon är dock en riktig donna o vet precis vad hon vill o vill ha sådär som tjejer brukar veta. Hon är förresten samma sort som Texas hemma hos dig. Fast hon är snäll o låter mig äta först vet inte hur det brukar vara med den saken hos er, fast Texas är ju ingen tjej förståss (även om han gillar rosa vad vi hört) fast det är väl rätt ok ;P Vi tycker om honom ändå o tycker han är helcool. *nu börjar vårt inlägg bli lite svamligt* Får skylla på att matte som dikterar på tangenterna är trött o ska gå o sova strax.

    //nosbuff från Buffe

    SvaraRadera
  7. Jag har hört att Natan får sitta med Peachan på vinden för hon ylar så hemskt efter Zeke..

    SvaraRadera
  8. Coooooolt med en egen tjej...mer än vad jag har:(...Ska klaga hos matte omgående.
    Kram
    Fargo

    SvaraRadera
  9. Vilken vacker dam Zeke fångat! :-)

    Vad tycker Hajen och Texas om detta? Försöker de påkalla damens uppmärksamhet? ;-)

    Nosgnuggar ifrån två lediga flickor i Majorna

    SvaraRadera
  10. Åh vad jag saknar dig Zeke, jag ligger mest vid dörren och hoppas att du ska komma hit och gosa och sova över igen också. Men då får du banne mig inte kissa i mammas väska :) Pusssssssss Peachan

    SvaraRadera
  11. Nu är alla ni snyggingar med på min blogg idag! Tack snälla för att jag fått låna era bilder!
    TassKram Wikki

    SvaraRadera
  12. Men vad sött då, kattkärlek är den bästa <3
    Och vilken vacker flickvän Zeke har! Vi brukar också ha besök av en kattflicka här hemma, men sen hon blev kastrerad blir det inte mycket kärlek :D

    Skickar med massa nospussar till snygga brorsan!

    SvaraRadera
  13. Men snyggingen Zeke då.
    Flickvän ??
    Nu blir ju Puzzel lite avis här hemma juh.
    Hon som hade räknat med dig.
    Tänkte att du skulle flytta in här så blir Matte urlycklig dessutom.
    *ler*

    SvaraRadera