torsdag, april 22, 2010

iCat - hetaste tillbehöret från iPad

Först kom iPod, ni vet mp3-spelaren. Sedan följde iPhone och nu har Apple släppt iPad med alla dess tillbehör. 3 Katter har nu fått reda på det senaste tillbehöret till iPaden: iCat.
Det bästa med iCat är att den i många fall redan finns hos konsumenten..


Såhär kan alltså en iCat se ut i färgen grå/vit (se nedan). Naturligtvis går iCat att hitta i alla möjliga färger och mönster.
Ibland vibrerar dessutom iCat'en, vilket kan vara skönt om du tex har tillbehöret i knät.



iCat'en kan placeras (ofta sker det automatiskt) i lite olika lägen beroende på användarens ställning och behov. Tyvärr går det inte att stänga av den automatiska funktionen utan den lever lite sitt eget liv. Apple menar att man ska försöka titta på det till kommande mjukvaru-uppdateringar..



Ibland kan det upplevas att batteritiden är lite kort men det går lätt att ladda upp igen med lite godis..

Tassar

8 kommentarer:

  1. Vilken bra grej. En iCat borde alla ha hemma.

    SvaraRadera
  2. Åhhhh en sån baaaara måste jag ha! And where is the cred?... / Statler & Waldorf

    SvaraRadera
  3. Statler & Waldorf - TACK för att ni introducerade oss till osxdaily.com! :) Nu får ni jobba vidare och sluta läsa bloggar! :)

    SvaraRadera
  4. Wow...Mjauuig kanongrej ju ♥

    SvaraRadera
  5. När jag köpte mina först ipad tillbehör så var jag inte speciellt imponerad. De var köpa på apples egen hemsida. Men å andra sidan så är de av utmärkt kvalité. Jag kommer nog gå tillbaka... det enda som jag tjurar för är det höga priset. De är typ dubbelt så dyrare än på andra ställen eller? Nåja, man kanske inte skaffar tillbehör mer än en gång, och då kanske man vill ha det bästa trots allt...

    men så hittade jag http://www.ipadtillbehör.net

    Gött!
    Johan W.

    SvaraRadera
  6. Åh en iCat, det borde ju finnas i var mans hem. Tack för tipset =)
    Kram Maria

    SvaraRadera