måndag, maj 10, 2010

Gästfrihet

I helgen har vi haft tvåbenta gäster på besök som vi som vanligt har tagit mycket väl hand om! :smile:

Hello Kitty (Zeke) påslakan skall det va!!
Zeke: Här ligger jag i ena gästsängen..

En levande kudde
Klart man gör ALLT för att gästerna ska känna sig som hemma! Vad är mysigare än en mjuk pälsboll i sängen?!

Handduksvärmare
Hajen: Något som jag antar uppskattas mycket är när jag värmer gästernas handdukar med min mage. Tänk va skönt när de kommer ut ur duschen och har något VARMT som väntar på dom!

Hajdoft
Jag sätter lite av min härliga hajdoft på handduken också.. Nu blir de säkert helt till sig av lycka!

Tassar från

8 kommentarer:

  1. Så skönt det ser ut där ni har lagt er.. jag brukar oftast ligga på mattor som matte har lagt på någon stol och jag Kisse brukar oftast ligga på någon kudde i vardagsrummet..:D

    Tassar från//Elsa och Kisse :D

    SvaraRadera
  2. mysiga bilder,speciellt Zeke med oborstad krage...

    SvaraRadera
  3. Det där ser ju riktigt mysigt ut. Hoppas att gästerna blev glada över att ni värmt sängen och handdukarna.

    SvaraRadera
  4. Vilken lyx för gästerna! Uppvärmda handdukar och bäddmjukheten kontrollerad. Kan ju inte bli bättre. Då fick ni väl en massa gos som tack, hoppas vi. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  5. Mjauuuarn's viken Lyx era Tvåbenta gäster fått,de måste vara mycket nöjda :)

    Jam & Kram från Oss ♥...

    SvaraRadera
  6. Så fint ni pysslar om era gäster, grabbar! Bättre service går det nog inte att få! :-)

    SvaraRadera
  7. Det där kallar jag lyxservice, hoppas verkligen att gästerna uppskattade det!!

    SvaraRadera
  8. Duktiga ni är.
    Fler Zekebilder till folket.

    SvaraRadera