torsdag, september 24, 2009

Chipsexpert

Matte har hållit på och smårenoverat en del i köket på sista tiden så hon har inte haft mycket tid för oss fyrbenta. Men idag dök plötsligt kameran upp en stund..


När skall man få äta sin mat ute i köket i lugn och ro igen!?


Himla borr och hammarslag, man hör ju inte om det öppnas några chipspåsar eller någonting ju! :smile:


Vänta nu, vad var det där?!? Om jag inte är helt ute och spinner lät det där exakt som ett CHIPS som trillade ner på golvet.. och av det dämpade ljudet att döma var det ett krispigt, försvarslöst naturchips!


Mmm.. precis som jag misstänkte, naturchips med smak av gräddfil.. :smile:
*suger på chipset* Dagen är räddad!

Tassar

6 kommentarer:

  1. Mjauuuarn's Underbara Foton på såå vacker kisse ♥...Tassa gärna till oss..Saknar Er ;)

    Jam Kram & NosePûssar!!!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken tur att du hörde chipset. :-)

    SvaraRadera
  3. Grymt vacker kisse!!!! Och fantastiskt vackra bilder...som idolbilder (puss)
    och chips är inte fy skam.
    Duktiga ni är som fixar köket(nu fick jag värsta dåliga samvetet)
    kram från Lena o Grabbarna

    SvaraRadera
  4. Kom hit så kan du få chips och räkor och skinka och allt möjligt (tyvärr även en smäll från Pysen, kanske :( ), här renoveras ingenting!

    SvaraRadera
  5. Åh, jag älskar också chips :-)
    Men de är så tjocka, min husse och matte, så de har nästan aldrig sånt gott hemma :-( Tycker att de kunde köpa en påse till bara mig.
    Vilka fina morrhår du har!
    /Sture

    SvaraRadera
  6. Tack för alla era kommentarer!!
    Fick chips av matte idag igen, skall spara några till dig Sture!!
    :)

    //Texas

    SvaraRadera