måndag, november 16, 2009

Skägglapp

Mitt skägg har blivit lite tunnare på sistone..
Vete katten varför! Kanske kan det vara för att jag är inne i en sån där fällningsperiod!
För att skydda det sista av min krage har jag kommit på idén med SKÄGGLAPP! Så nu har jag varit och shoppat! Inte nog med att den skyddar skägget mot slitage - jag slipper även få en massa hår i munnen!!

Inköpsställe: H&M
Pris:
49 kr (3-pack)

Tassar



-Kolla va snygg min nya skägglapp är!!


Hajen:
-Äh, va töntigt å ha hakklapp!
Texas:
-Eh, jaa.. eller.. joo.. jätte.. töntigt..


-Men vad snackar ni för strunt!? Jag har köpt varsin till er också!


-Åh, TACK snälla Zeke! Jag älskar den! :smile:


*mutter* Vem måste jag gosa upp för att bli av med den här grejen då?

4 kommentarer:

  1. Majja the prinsess17 november 2009 kl. 06:02

    Hahahahahaha...helt underbart !!!
    Skulle behöva beställa en av Zeke till min skäggiga brorsa Gizmo =).
    Nosgos Majja m.matte

    SvaraRadera
  2. *Mjauuhihiihii* Sååå Sött ♥ Jam & Kram från Oss!!

    SvaraRadera
  3. de ser alla helt överlyckliga ut - not!! men charmigt värre..

    SvaraRadera
  4. Haha, vilken konstig blogg :)

    SvaraRadera