onsdag, april 14, 2010

Premiär för sanddopp


Sniff sniff, jodå jag känner nog att det var här jag fångade en humla förra sommaren.. man känner fortfarande LUKTEN av dess panikslagna vingtag!


Gosse va man längtat efter en rejäl dusch! Första doppet gäller det att hamna så pass nära symbios med sanden det bara går..


*Zeke fryser till och stannar upp mitt i sandbadandet*


Shit! Tänk om vi glömt matkulorna framme nu när Texas är ensam uppe i lägenheten?! :smile:


Det är lugnt brorsan, kulorna är framme, men det är INTE Texas. Jag sa åt honom att det låg ett rebelliskt chips under soffan och då svor han på att han inte skulle lämna vardagsrummet förrän han övermannat det. Eller, överkattat det..:smile:

Tassar från

6 kommentarer:

  1. Ytterligare ett utmärkt inlägg från er grabbar. Rullningen i sandlådan var mycket väl utförd. Att sedan även lura Texas till att smyga på ett chips under soffan, var ju en perfekt slutkläm. *klappar tassarna*

    SvaraRadera
  2. Sååå vackra ♥ Jamar vi!!!

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder som alltid! :) Tasskramar!

    Du har blivit antagen till Fotokull.
    Spelreglerna är att man går in på sin första fotomapp och väljer den tionde bilden.
    Man publicerar fotot i sin blogg med bakgrundshistorien.
    Sedan måste man välja ytterligare 4-5 bloggare som ska leka fotokull (inte mig). Sedan ska man skriva detta meddelande till dom man fotokullar.

    SvaraRadera
  4. Vad nedrigt att köra chipstricket på Texas!!! Nedrigt och.... genialt! ;-)

    Sanddoppet såg härligt ut!

    Nosgnuggar ifrån Thelma och Flisa

    SvaraRadera
  5. Så gott att gona sig i solen och sanden. Smulan Skagen på är numera grå och röd (kalkstensdamm) där hon ska vara vit efter allt gosande i sand/jordhögar

    SvaraRadera
  6. Åh snyggingen och min älsklingskisse Zeke.
    Vilken underbar bild med ögonen i kors.
    hehe

    SvaraRadera