fredag, augusti 21, 2009

(Ännu) några bilder på Hajen

Mamsen säger att hon måste passa på att fota mig medans jag fortfarande har min fluffiga krage i behåll..


Fattar inte varför det skall vara en så stor grej med krage! Fattar ni det? :smile:


Den är ju lixom bara varm och jobbig att tvätta..


Men man borde få bra träning av att gå runt och bära på den varje dag!


Det är nog därför jag väger 7,8 kg nu. :smile:


Här blev det visst en profilbild.


Med eller utan krage så tycker mamsen ändå att jag är världens snyggaste kisse!
:smile:

Ha en trevlig helg!

26 kommentarer:

  1. Tusan vad underbart vacker du är med den kragen Hajen. Jag har riktigt tät päls men Sixten kan fluffa upp ibland.
    Nospuss/Puma

    SvaraRadera
  2. Mjauuuarn's såå Vacker du är ♥...
    Jam Kram & NosePûssar från oss!!!

    SvaraRadera
  3. Sista bilden var ju bara för underbar. Visst är det härligt när de är fluffbollar! (även om fluffet i mångt och mycket fastnar på mamsens och pappsens kläder men det får man ju ta!)

    Kul att se helfigursbild på Hajen. Läcker kisse!

    SvaraRadera
  4. Klart fluffig päls. Tassen upp!

    SvaraRadera
  5. Jisses Hajen va´du e snygg !!!
    och din mams är suverän på att ta snygga bilder.
    Nosgos från Majja & Co.
    Ps. varför kan inte min mams bara få med namn och inte lite webadr?Ds.

    SvaraRadera
  6. UNDERBARA Hajen, snygg som få! / Maria
    Tredje bilden påminner om en sådan där krage som perserägarna sätter på sina katter på utställning. Fast din är väl äkta....eller?
    Tass Loke

    SvaraRadera
  7. Han är verkligen sååå läcker din Haj!! Man blir alldeles knäsvag.

    Fast lite darrig borde man kanske bli när man har med hajar att göra ;)

    Häftigt med så mkt krage.

    Nosgos från oss!

    SvaraRadera
  8. Tack för alla snälla kommentarer!
    Egentligen har ju Zeke minst lika mycket päls som jag, men det känns lite vanligare att bruntabbys blir välpälsade jämfört med blåtabbys som jag! Fast vad vet jag egentligen! :)

    Tasskram
    //Hajen

    SvaraRadera
  9. det ÄR du också!!

    SvaraRadera
  10. Thelma och Flisa har en fråga till Hajen: "Hur odlar man en sådan där krage egentligen?" De försöker och försöker men det kommer bara lite fjun runt halsen på dem.. ;-)

    Hälsar matte Nette

    SvaraRadera
  11. Nette - Har ni inte förstått att ni tjejer skall ha så liiiite päls som möjligt! Det gillar vi hankatter ;)

    Nosspuss på er båda från mig!
    //Hajen

    SvaraRadera
  12. Jag tycker om du ser ut som ett lejon - fast grå :-)

    SvaraRadera
  13. WOW vilken kragen du har brorsan.... Matte tycker du är en urläcker Haj,nästan så man tror att hon skulle vilja ta sig ett smakprov :-)

    Tass & KraMiss från Hotch & Säveligan

    SvaraRadera
  14. Sååååå himla snygg katt! Och du är så läcker i den krage Hajpojken! Stor och stilig.
    Och bilderna är ju så fina!

    Kram från brollekattfamiljen

    SvaraRadera
  15. Hej, satt och beundra bilderna på dina katter, jätte fina verkligen. :) Såg sen att du har en från S*Coppermines. Har och en "liten" pälsboll från Catarina nämligen. :)roligt när världen är så liten ibland :)

    SvaraRadera
  16. Anomnym - Vad roligt!!! Vem är din lilla pälsboll då??

    SvaraRadera
  17. Charlotte, även kallad Tottan av oss :).

    SvaraRadera
  18. Anonym - Det kan väl inte vara Hajen och Zekes mamma?? (Dreamway´s Charlotte)

    SvaraRadera
  19. Det är Dreamway´s Charlotte :) så det kan de ju mycket väl vara då :)

    SvaraRadera
  20. Anonym - Åh vad roligt!
    Om du går in på "Om Hajen" på bloggen så finns det en bild på Tottan där till och med :)

    Nospussar från Zeke och Hajen till mamma Tottan!

    SvaraRadera
  21. Nej va roligt, såg det först nu. Världen är bra liten. Va kul att se hennes "små" också :). Verkligen jätte fina. Det har dom nog fått från mor sin ;)

    SvaraRadera
  22. Hajen :)VILKEN SNYGGING!
    För övrigt har jag et katt som heter kräftan... :D

    SvaraRadera
  23. Värsta snyggingen ju!

    //Findus

    SvaraRadera
  24. Gud så läcker han är.
    Vill bara stoppa ner hela huvet och gosa runt i krage och päsl.
    Älsklinge.

    SvaraRadera
  25. Helt fantastiskt fin, och vilken bjässe! :D

    SvaraRadera