fredag, augusti 07, 2009

En minitvåbening

I helgen hade vi besök av en slags kattunge fast i tvåbeningsform.. Den bor hemma hos Pysen i vanliga fall.
Hon var så otroligt liten å söt och
mina instinkter sa mig att hon måste skyddas och tas hand om till varje pris! :smile:


Jösses, vad gott du luktar!!


Vart får man tag på den här lukten?? *sniff, sniff*
Måste vara all mjölk du dricker!


-Säg till om du behöver hjälp med barnvakt någon gång..


-Men hallå, ska inte jag få smaka något av det där goda??


Zeke ligger inte långt borta och kollar så att allt går rätt till!


Tvåbeningsbebisen Ingrid! :smile:


Okej, men om jag lägger mig här så kanske de blandar ihop mig med den lilla pälslöse och så får JAG all mjölk! :smile:

Tassen

7 kommentarer:

  1. Staaaackars Hajen som inte fick någon mjölk. Husse säger att du får komma hit och hälsa på, så ska du få ett helt mjölkpaket att leka med.

    SvaraRadera
  2. Sippo - Åh, ett helt mjölkpaket!! *jagar min egen svans av lycka*

    //Hajen

    SvaraRadera
  3. Mjauuu...Ja sånna' har vi oxå sett,de är lite läskiga ;)
    Men..Såå söta ♥...Jam & Kram på Er!!!

    Mjsst...Vackra foto som Alltid ♥...

    SvaraRadera
  4. S*Javanette´s har nu fått en adress till hemsidan, den nya är: www.javanettes.se :)

    SvaraRadera
  5. Jag får ta med mjölk till Hajen också nästa gång. :) Och vilka fiiina bilder det blev, du är så duktig Danna!

    SvaraRadera
  6. Men vilken mysig bildserie! <3
    Vackra bilder på både 4benta och 2benta, du är så duktig.
    Phoenix har också fått nosa på en liten bebis, det var sååå spännande och väldigt sött när han gav henne pussar :)

    SvaraRadera
  7. *skratt*
    Underbara bilder och en namne till mig. En miniInka helt enkelt.
    Ursöt självklart. *ler*

    SvaraRadera