söndag, mars 07, 2010

Lottdragning

Ikväll var det dags att ta reda på den lycklige Prassel-tunnel vinnaren!
Lottningen skedde på matsalsbordet (där vi ALDRIG får vara annars)..
Det var en stor stund..


Texas: Kan vi inte ta den som luktar godast?


Hajen: Jag tycker vi skall ta den som ser mest tyken ut!


Zeke: Här bredvid mig har ni den lycklige vinnaren! I och med att jag är ÄLDST var det såklart JAG som skulle välja lott! :smile: Klicka på mig för att se vems namn som står på lappen..

STORT grattis till vinnaren! :smile:
Er Prasseltunneln kommer snart på posten..


Fortsatt trevlig söndag!

6 kommentarer:

  1. Mjauuu,så söt Lottdragning & på MATSALSBORDET..*mjwaoo*
    Stort GRATTIS till Vinnaren ♥ Jam & Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren av det fina priset!!!!
    Kram Maria & co

    SvaraRadera
  3. Nämen, oj! Vann vi?! Åh, så roligt! TACK så mycket!!

    Vilken härlig bildserie när tre katter utför sitt viktiga uppdrag! :-)

    Tass & Kram

    Molly & Grabbarna med matte Karin

    Ps. Asterix, Lukas & Molly vill hälsa särskilt till Zeke som drog mattes lott! :-)

    SvaraRadera
  4. Underbar lottdragning =). Mycket spännande. Och massor med grattis till vinnaren!

    SvaraRadera
  5. Men Zeke då.
    Hur kuuuunde du ????
    Undrar din Favvo-Beundrare
    *snyft*

    SvaraRadera