lördag, mars 29, 2008

Hajen flyttar in!

Idag flyttade Hajen in!
Från första stund har han haft svansen upp i vädret och det har varit full fart! Fastän Zeke och Texas fräst lite grann så har han knappast brytt sig utan istället gjort precis det han har haft lust med! Och för det mesta har det varit att leka! Busat med godispapper och brottats med leksaksmöss. Dock så ligger han just nu på en pall bredvid datorstolen...Tror han har somnat...Han är så himla fin!

Här kommer lite bilder från ikväll ->

-Down boy!


-Den här måste jag bita i!


-Ursch, den smakade ju lurv!


-Nä, den slopar vi!


-Glömde döda den ordentligt först!


-Jag leker med ALLT jag kommer åt. Det här gamla godispappret hittade jag under soffan!


-Lite trött..


2 minuter senare..
-Nu är jag pigg igen! Grabbar var är ni?


-Hoppas dom vågar börja leka med mig snart...

//hAJeN

3 kommentarer:

  1. Åh, så söt!! Men jag måste säga att han är sjuukt lik Peachan =) Men det är inte dåligt betyg, för hon är en snygging med, hihi. KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, det tycker vi med!! Jätte lika!
    Hihi, fick inte så mycket sömn i natt..Hajen skulle hela tiden puffa och gosa!!! Han är så charmig! <3

    SvaraRadera
  3. Oh bebisen!
    Han är så söt lillponken <3

    SvaraRadera