fredag, mars 28, 2008

Vill man vara fin...

... får man lida pin!

Jag frågade matte om hon inte kunde hjälpa mig med ett litet bad. Man vill ju vara extra ren och fin när Hajen kommer!
Dock insåg jag snart mitt misstag...

(Ursäkta bildkvalitén, Texas har tagit bilderna med sin mobilkamera)

FÖRE:

Jag - snyggare än snyggast, coolare än Sibirien, tuffare än Texas, hårdare än Clintan..

EFTER:


Jag tror att jag har ångrat mig..


HJÄÄÄÄLP!!! Jag vill härifrån - jag är rädd, jag vill till min mamma!


Så pinsamt att jag döööör!! Vänta bara tills du sätter ner mig..

Matte tyckte dock att jag var otroligt duktig och snäll. Hon säger att jag är en mönsterkisse när det gäller badning!
För det berömmet så var äventyret med duschslangen värt det!

Imorgon kommer alltså lillebror!
Har gömt undan några gamla torrfoderskulor som han skall få som välkomstpresent!!

Nu skall jag gå och slicka mina sår..
Hörs snart igen!

//Zeke

4 kommentarer:

  1. Hahaha! De där bilderna är så sjukt roliga så jag döööör!! =) Peachan känner sig dock lurad, såhär sa hon "jag har hela tiden trott att det var ett rejält hårigt muskel-lejon jag är ihop med! men VAD är det där!?!?!"

    SvaraRadera
  2. Nej, stackars Zeke..
    Han som har gjort allt för att dölja det! Nu är han avslöjad! Han funderar på om en present kan ställa allt till rätta!

    SvaraRadera
  3. Men shit vad lika dom är, undrade nästan varför du badade Idden ;)
    Det är inte lätt att vara så snygg hela tiden!

    SvaraRadera
  4. erica: Haha! Ja, de är grymt lika!! Både med fluff och utan :)

    SvaraRadera