fredag, april 04, 2008

Mandomsprovet

Idag blev jag tre månader gammal! Snart vuxen ju! :smile:
Det firade jag genom att ta ett DOPP i toaletten!
Jag hade hört att storebror Zeke också badat där när han var i min ålder och jag vill ju självklart inte vara sämre! Kändes lite som ett mandomsprov för coola killar - coola killar som jag!
Dock så var det inte så underbart som jag hade trott och det slutade med att jag blev instängd inne i duschen med matte och fick bada på riktigt! :smile:
Men jag luktade ganska så gott efteråt och jag fick massor med mysiga pussar!


Fortfarande blöt efter duschen..


Hajen: -Haha! Värsta lilla bebisen på den här bilden ju!
Matte: -Men Hajen! Det är ju du!


-Jag? Nähä.. Jag är mycket större och tuffare!


Kolla vad tuff jag är! :smile:


Stencoola blicken" som jag har lärt mig från Zeke!


Nu har jag inte tid mer!


Hej då! Ses snart igen!!

//hAjEn

3 kommentarer:

  1. hahaha...du ligger en dag efter med toabadet brorsan:)))Jag badade redan i torsdags.

    Kramizar
    Sumo

    SvaraRadera
  2. LoL Hajen, jag var alldeles för smart för att utföra toalettdykningen i mina unga år! Du borde gå i vett och ettikett-skola hos mej o min matte :p hehe
    //Lelle

    SvaraRadera