torsdag, maj 15, 2008

King of the road

Idag gjorde jag och mamsen något jätte spännande!!


Gissa var jag är??


Helt sjukt! Jag är inne i en bil! UTAN transportbur!! No hands, no hands!

Matte hade varit på Femmans Zoo och köpt en bilsele åt mig så nu kan jag i fortsättningen sitta i framsätet istället för att vara inlåst i den där dötrista transportburen!
På kvällen tog vi en liten TRIPP med bilen för att testa så att allt fungerade/passade inför på söndag då vi skall åka ända till Ulricehamn!
Det var så skojsigt att åka bil! Inte alls läskigt!


Fick bli hund-varianten! Man är väl en STOOR kisse!


Så här sitter den på!


Kan man få lite stolsvärme!?


Det vita lakanet över bilstolen är husses idé. Han är lite rädd för katthår.. Hur i allsindar kan man vara rädd för katthår?? Hur skulle det vara om JAG var det lixom???


Hoppa in nu matte så kör vi!


Hej då!!!

//Zeke

5 kommentarer:

  1. Men va coolt, vilken bra ide hehe!! :) Hur mycket kan du rora dig i den dar da Zeke? Du ar val lugn anda hoppas jag nar du ar ute och kor!! :)

    SvaraRadera
  2. Haha, lite kewl registreringsskylt!! Sån där borde ni skaffa er på riktigt! :-)

    SvaraRadera
  3. hehe, jag visste inte att zeke beställt en egen reg-skylt :)

    får hoppas det går bra på söndag då, det är ju lätt att vara kaxig på 50-väg i ett bostadsområde, det är annat på motorväg och 110 och allt svischar förbi i en enda röra ;)

    SvaraRadera
  4. Nu håller vi alla tassar och tummar för er i morgon. Snyggare bröder får man ju leta efter:)
    Kramizar
    från Fargo och Sumo

    SvaraRadera
  5. haha shit vad coolt Danna!! Ser himla trevligt ut att ha en kompis i framsätet ist för i en bur i bak :)

    SvaraRadera