lördag, oktober 04, 2008

En Haj 9 månader



Yes! Äntligen har jag blivit 9 månader!! Znart är jag lika gammal som Zeke!!
Mamsen säger att jag är rätt kraftig för att vara i slyngel-åldern! Det är bra att vara det när man skall brotta ner Texas!
Här kommer bilderna i vanlig ordning:


Visst ser ja inte ut som nån liten kattunge längre!?


Nu dammsuger visst grannen mitt-emot naken igen!


Har'u inge godis i fickorna?


Från köksstolarna har man bra utsikt. Ibland kan man överraska en hungrig Texas genom att flyga på honom härifrån..han fattar ingenting! Hehe..


Texas kom, jag har något smaskens åt dig här..


Katten oxå, hon tog mig!


Sluta kramas, jag ska gå och brottas med Texas ju!


*sniff sniff* hmm.. det där luktar inte som Texas..


*sniff sniff* .. det där luktar ju mycket större.. hmm.. det kan inte vara jag själv va? Eller kan det? Jo, det är nog min "stora-lukt"!! .. jag har ju blivit så stor menar jag!


Hajen: *sniff sniff* Hmm.. va konstigt.. det luktar mer stort djur från vänster!?
Zeke: Hallå där, pyssling!

//hAJeN

1 kommentar: