söndag, oktober 26, 2008

Köksbus


-Hallå där nere! :smile:


-Vad gör du uppe på köksskåpen din knaskatt! :smile:
Husse blir galen om han ser dig!!


-Så du menar att husse skulle bli mindre galen av att se dig ligga på köksbordet! Det är ju hundra gånger värre!!


-Jag är snabb ner ifall han skulle komma..


-Om jag får era portioner kvällsmat så lovar jag att inte skvallra!??


-Fast husse kommer ju bergis läsa detta inlägget ändå!
Hoppa ner Zeke så ber vi om ursäkt!


-Förlåt papsen..


(Men jag kan inte lova något angående diskbänken!)


-Förlåt papsen..


Hädanefter så ska jag bara ligga på soffbordet!
(Ursäkta något suddig bild)


-Vad tusan!! Min mat då?? :smile:

//Tre katter

2 kommentarer:

  1. Er ragdoll är så fin! Det är min älsklingskattras, vill också ha en! Själv har jag bara en liten bondkatt, fast jag älskar honom också såklart ^^

    SvaraRadera
  2. Klart man älskar alla sina katter oavsett ras!!
    Din lille bondkatt kanske skulle tycka det var jätte skojsigt med en raggis-kompis!! :)

    Tassmys från Trekatter!

    SvaraRadera