tisdag, april 07, 2009

Tex-Mex 2 år


Nu har man fyllt 2 bast! Känns skönt att ha passerat 2-års gränsen för nu kan ingen beskylla en för att vara kattunge längre! Hehe!!!
Sedan Hajen blev av med kulorna så har han och jag blivit väldigt bra kompisar! Han är riktigt mysig faktiskt! Visst var vi kompisar innan också men han kunde vara lite dryg ibland när han skulle hålla på att göra parningsgreppet på mig.. -Hallå, ser jag ut som en tjej eller!?? :smile:
På sista tiden har jag även blivit gos-beroende! Måste gosa på allt hela tiden - dörrkarmar, tvåbeningar, matskålar, mattor - you name it! Och tvätta mattes ansikte på morgonen har blivit min nya grej!


-Okej matte, har du tagit av linsskyddet den här gången? Bra, då kommer jag IGEN!


Lite profil har ingen dött av..


Hum..undra vilken tass man skall tvätta först?


Man är väl kanske mer den där söta, mjuka killen..


*smack* (Texas och Hajen visar hur bra vänner de har blivit)


-Åh, va gammal du är Texas! Måste man börja hjälpa dig med tvättningen nu eller, din pensionär..??


-Okej jag har den! Ta ut din hårlösa tass ur min mun så jag kan tugga nån gång! *dreglar*

Tass från

16 kommentarer:

  1. Grattis på två årsdagen Texas :-)
    Du är himla läcker !! Och inte ser du det minsta tjejig ut . Tur att Hajen har slutat upp med dom där dum fasonerna .
    Kramizar från oss i Partille

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis! Hoppas du fick ett riktigt jamar-party. Jättefina bilder hälsar husse. *tass*

    SvaraRadera
  3. Ett jätteGRATTIS till Texas på födelsedagen!! Du är så fin.... Och läcker profil.... ;-)

    Tass & nosgos från Filip, La Paz & Toxic

    SvaraRadera
  4. Aaaawww! Min favvo-Texas, puss på dig! Om matte ska fortsätta att visa så mycket goa bilder på dig så kommer jag snart och kattnappar dig så får du pussas med mig och Pysen i stället. (Eh, du får lära honom att andra katter ÄR bra att ha som kompisar...)

    SvaraRadera
  5. Åååååååh redan två år :-)
    STORT Grattis "lilla" gubben på 2 års dagen.
    Du är så himla snygg :-)
    Kram från oss i Stockholm.

    SvaraRadera
  6. Grattis stora Texas till tvåan :)

    Nospussar och gos från Härnösand

    /WoT

    SvaraRadera
  7. STORT GRATTIS TEXAS på 2-årsdagen! Du e så himla vacker! Synd att du bor så långt bort hade varit så kul o se dig live.

    Nospussar från Vinnie (hade du varit här Texas hade jag bjudit dig på påskgodiset vi fick, vet att det finns lite kvar som jag gömt för Buffe ;) *tss*

    Buffe o matte hälsar också till Texas med gos o kramar på dagen!

    SvaraRadera
  8. Grattis!! Hoppas du får ngt extra gott idag! Ohhh vilken bra fotograf det finns i familjen!

    SvaraRadera
  9. Ett Super-tack till alla!!
    Nospuss och kram Texas!
    (Matte blir också så glad för att ni tycker hennes älskling är så fin :))

    SvaraRadera
  10. Otroligt vackra katter du har!!

    //Ann-Christine (från norrbotten)

    SvaraRadera
  11. Grattis Texas!
    Vilka b i l d e r!!!!!!! på dessa supergodingar.
    Kram och GLAD PÅSK från brollekattfamiljen

    SvaraRadera
  12. STORT GRATTIS!
    Och vet du vad? Vi är lika gamla! Nästan iallafall, för jag fyller om några dagar :-)
    Tass
    /Sturegrabben

    SvaraRadera
  13. Grattis lite i efterskott Texas!! Du ser inte ut att vara en dag över ett år! :-)

    Nosgnuggar ifrån Majorna

    SvaraRadera
  14. Ett litet sent grattis till snygge Texas på 2-årsdagen! Du är verkligen en läcker kille!! Åh, vilka underbara bilder!!!

    Nospussar och kramar

    Molly & Grabbarna med matte Karin

    SvaraRadera
  15. Flååt att vi missat.
    STORT STORT Grattis !
    Inkan och Ligan

    SvaraRadera