söndag, juni 22, 2008

Lär dig med Hajen - Hur man blir ren!


-Okej, alla kissar där ute! Är ni med? Nu kör vi: Hur man blir ren, av och med - Hajen! (Jag alltzå)


Börja med magen - här kan det lukta lurv alltså! Speciellt då man närmar sig de nedre regionerna..


Vrid huvudet 180 grader för att komma åt ryggen. Har ni en kattkollega där hemma så kan man få hjälp med att få nacken putsad också!


Glöm inte de bakre tassarna - man vet aldrig vart de har varit!


Nej Zeke, jag suger inte på tummen längre! Jag bara demonstrerar att man måste rengöra grundligt med tänderna för att få bort all smuts!


Jackpott, här hittade jag en gammal klick makrill i tomatsås!


Sist men inte minst - svansen. Den kan behövas en rejäl dusch då den alltid befinner sig i närheten av ni-vet-vad..


En sista slick runt munnen och ni är fit for fight igen!


Sen är det bara att se gulliga ut och vänta på snacks och godbitar!
Hängde du med Texas?


..Texas??

*Zzzzzz z z z*

//hAJen

2 kommentarer:

  1. Hahaha.. Inte bra att Texas sover på lektionerna!

    Kanske därför Texas försökte ta sig in i duschen med mig så han kunde få en ordentlig tvätt! :-)

    SvaraRadera
  2. H - Idag är han renare än någonsin! Han har fått duscha två gånger.. Han fick ett halv chips igår av Dempa och blev lite kass i magen.. :/

    SvaraRadera