tisdag, juni 17, 2008

Sprut-dags!

Texas här!
Idag har det varit en sån där'a åka-till-veterinären-dag.
"Vaccinering" heter det tydligen..
Det KAN vara otäckt, om man inte har en sån snäll veterinär på Blå stjärnan som jag hade! Han lyssnade på mitt hjärta och kände och klämde på mig för att kolla så att allt var bra med mig. Sen fick jag ett litet stick som knappt kändes!

Jag fick väga mig också.. 6,5 kg ville vågen påstå att jag vägde.. Jag får inte gå upp mer i vikt nu, säger matte, för då ryker lördagsgodiset!

Innan besöket:


Öh, Zeke.. Matte och jag skall åka snart..


..tror faktiskt det är jag som skall ligga där nere..


-Här låg man bra!

//Texas

3 kommentarer:

  1. Hej Texas!

    Vill bara säga att du och jag har precis samma vikt! Och vet du något mer? Jo, när vi var på utställning fick jag höra att jag var lite tjock och att jag hade fått lite för mycket god mat! Men jag tycker 6,5 kg är precis lagom, visst då Texas!
    Vi är bara snygga herrar med pondus!! ;-)

    Hälsa Zeke och Hajen!

    //Asterix

    SvaraRadera
  2. Asterix - Tassen upp!!

    Håller med dig till 110 procent!!
    Man vill ju inte se ut som en mask heller! Som Hajen tillexempel.
    Skall langa lite chips till honom så det blir lite karl utav valpen! :)

    Hälsa dina companjeros du också! :)

    //Texas

    ps.Vad kul att du har hittat hit! :)

    SvaraRadera
  3. Kära nån Texas vad stor du blivit! ojojoj. Tror du att du är en maine coon?

    SvaraRadera