onsdag, juni 04, 2008

Vilda bebin (Hajen) 5 månader!

Idag blir jag, Hajen, 5 månader!
Bli inte lurade av de söta bilderna.. Jag är en riktig illbatting!!
Nejdå.. Jag är verkligen en super go kille! Även om det är mycket eld i rumpan så hinns det med mycket GOS också!


Jag i en tillfälligt lugnare pose!


Jag blir alltså 5 månader idag och jag har lärt mig en hel del nya saker..


Älska makrill i tomatsås!!! Mums!!


Mus-jonglering.. *Bildbevis*
Mitt rekord är 7 min och 32 sek. Zeke hjälpte till och tog tiden..


Hämta öl till husse från kylskåpet..


Hehe, nu skojade jag ju bara! Men det kommer..
(Skall bara öva lite till)


Och sist men inte minst har jag äntligen lärt mig att brotta ner Texas! Hehe..


Hälsningar från Hajen!!

2 kommentarer:

  1. Makrill med tomatsås är min favorit också!! Kan vi dela på en sån burk i midsommar när de andra grillar! :-)

    SvaraRadera
  2. Det skakar vi tass på, Hansih!! :)

    SvaraRadera