torsdag, april 16, 2009

Fanmail

Vi har fått mail av en av våra bloggläsare som tycker att hennes katt Simba och Zeke är lik varandra!
Så här såg Simba ut när han såg Zeke första gången:

Simba: Men, öh.. höhö.. ja' visste inte att ja' hade en blogg!? Va snygg ja ä'!


Zeke: *Suck*, fanmail nu igen. Jaja, jag får väl skicka en tassautograf och lite sköna bilder på mig när jag brottas mot Hajen och Texas SAMTIDIGT! :smile:
Som tack för mailet har jag en gåta till er där ute:

Var sover Lejonkungen?

Rätt svar finns under tassavtrycken (kommentarerna)..


5 kommentarer:

  1. Åhh, undra om någon vill ha min tassograf med. Jag tror att lejonkungen sover i uhm... skogen?

    SvaraRadera
  2. "In the jungle, the mighty jungle, the lion sleeps toniiiight!"
    :-D

    SvaraRadera
  3. Fanmail, inte illa Zeke!!! Är det någon som ska ha det så är det ju du snygg som du är =)

    SvaraRadera
  4. Rätt svar på gåtan: I simbassängen :)

    //Tre katter

    SvaraRadera
  5. Visst är det jobbigt att vara poppis. *ler*

    SvaraRadera