fredag, april 03, 2009

Tre katter Testar - G&E selar



För ett tag sedan så beställde våran matte hem 2 stycken Gustaf & Evita selar åt oss! Men när vi fick hem dem och provade dem så var de något korta i bandet som går nedanför frambenen för Zeke och Hajen.
Som tur så var företaget så snälla att de skickade nya selar till oss med extra långa band! Så nu sitter de hur perfekt som helst! :smile:
Den blåa är Hajens och den camoflagefärgade är Zekes:


Ni kanske undrar vad sjutton det är för rosa sele som är med på bilden? Det är en G&E sele som vi har haft sedan innan när det bodde en tjejkatt här. Den paxade såklart Texas med en gång! Men man undrar ju vad han skall med den till..han som inte ens vågar gå ut.. :smile:

Här kommer lite bilder på oss i selarna:


Tycker min nya sele är super cool! :smile:


*närbild*


Zeke till Texas: Hörru tjejen, ska du ha den där på balettskolan eller?


Äsch.. spela Roland att jag har fått ärva denna selen från en tjej.. :smile:


Rosa är ju skitfräscht, kolla min nos vettja!


Sen att jag inte går ut kanske har BARA att göra med att jag är VIT och därmed lätt blir smutsig. Punkt SLUT.


*närbild*


Fatta att jag har fått värsta selen, jag antar att matte tänkt hissa upp mig i trädet utanför så vi äntligen kan bli av med de där fjäderfäna!


Shit va skatorna ska få spö! :smile:


Matte, när drar vi?!

9 kommentarer:

  1. Väntar med stort intresse på att få höra fortsättningen. Min sele har inte sån där "stoppning" som era selar verkar ha. Var försiktiga med träden. Fastnar man där med selen så kan det bli lite besvärligt. Jag har testat... *harkel*

    SvaraRadera
  2. Vi flickor i Majorna tycker att rosa är väldigt fint, ÄVEN på machokillar! Även om machokillen inte törs gå ut men det törs inte tjejerna här heller.. ;-)

    Men ni är snygga alla tre!

    Nosgnuggar ifrån oss

    SvaraRadera
  3. Tass upp för Texas som vågar bära en ROSA sele. Det skulle jag aldrig våga. Jag var ute i sele igår för andra gången. Jag fattade inte riktigt vad den var till för först så jag drattade på rumpan hela tiden. Men, när mamsen började leka med en pinne framför mig så fattade jag galoppen. Sedan var det ju bara hur kul som helst. Mera sele, mera sele!

    SvaraRadera
  4. Åh så snygga de är! Ja vill också ha en sån snyggingsele.

    Vänta, matte säger nåt. -Va sa du matte? Okay ja skall fråga.

    Jo matte undrar om de verkar vara rymningsäkra också? Alltså om knäppningen är "säker".

    Tass

    SvaraRadera
  5. Tjena killar! Ni är veckans blogg på min blogg, där jag tipsar om trevlig läsning.

    SvaraRadera
  6. Oj så fina killarna blev i sina selar, o nästan så vi tycker Texas blev allra finast i sin rosa sele, o vi menar det på allvar (både Buffe, Vinnie o matte) Den matchade ju hans nos så jättefint.
    O som nån hintade det krävs en riktig karl för att våga bära upp rosa o inte känna att manligheten är hotad. Det gör du så fint så Texas.

    Ni andra grabbar är såklart Superfina i era selar också.

    Kram från oss!

    SvaraRadera
  7. Sippo - Tack! Du är en sån klok katt, Sippo!

    Nette, Thelma, Flisa, mooch, Buffe & Vinnie - TACK!! Jag blir så taggad av era kommentarer att jag nu tänker börja mitt nya liv helt i rosa!

    //Texas

    Nea - Vi får se till att göra ett rymnings-test på dem snart! :)

    Siolia - O´boy vad häftigt!! Vi blir alldeles stumma av glädje! Tack!:)

    //Tre katter

    SvaraRadera
  8. Så snygga ni är i era selar, killar! *Kurr, kurr* Jag tycker Texas är jättefin i rosa. Det matchar ju nosen perfekt! Puss på er!

    //Molly

    SvaraRadera
  9. Det är väl inte fel på rosa sele, den var supersnygg. själv så har jag mest lila då lillmatte bara älskar den färgen.
    Selarna ni har ser ut att vara bra mycket bekvämare än den saken som de sätter på mig de få gånger jag får gå ut.

    Kurr
    Gimli

    SvaraRadera